هر چی فکر می کنم می بینم که
واقعنی

عاشقتم!!

مامان گلم،
روزت مبارک!

10 نظرات:

B.a.N.a.F.s.H.e گفت...

من مامانمو می خوااااااااااااااااااااااااااااااااام:((((

فاطمه گفت...

مگه الان مامانت کجاس؟

Mercury گفت...

خدا حفظت کنه:)
امیدوارم سایه پدرو مادرت همیشه بالای سرت باشه

فاطمه گفت...

Mecury جان
خدا شما و پدر و مادرتون رو هم حفظ کنه انشاالله
فقط من هنوز نفهمیدم این شما یعنی کی؟

سپیده گفت...

منم عاشق توام:d

فاطمه گفت...

قربونت برم سپیده جونم:*:*

B.a.N.a.F.s.H.e گفت...

مامانمو از بیمارستان بردیم خونه مامان بزرگم

تو چرا به من تبریک نگفتی روز مادرو نوه چش سفید

فاطمه گفت...

واقعا معذرت
می بینی... خیلی گستاخ شدم!
روز مامان جونارو بهت تبریک می گم:*:*

Mercury گفت...

ببین تو رو خدا ادما چه زود همدیگه رو فراموش می کننا:))

خب باید ببینی جمله ای که گفتم تکیه کلام کیه دیگه نابغه:)
از mercury خوشم می اد می دونی معنیش چیه؟

فاطمه گفت...

آره، به لطف دیکشنری می دونم یعنی چی!
.
.
.
آخه تغییر نام دادی خب...!

ارسال یک نظر