زود، تند، سریع...کمک!!

ترم هفته و پروژه ها رو سرم مشت می کوبن!



شبیه سازی

روش 2

مدیریت کیفیت

تعمیرات نگهداری

و ...

تقریبا هر چی درس این ترم دارم پروژه داره!!!اونم با نمره های کلون.

همه رقمی هس!!

رنج نمره3_10!!!

...

از ترم پیش که طرحریزی داشتم، حسابی از پروژه متنفر شدم به دو دلیل:



چون رفتیم شهاب خودرو که سر تا ته اشو خاک مرده پاشیده بودن

همه ی انرژِیمونو فرو خورد

دلیل دوم اینکه آخر ترم استاد شاهکارمون پروژه 20 نفر از بچه هارو گم و گور کرده بود و منم یکی از اون 20 تا بودم!!!

خلاصه 8نمره پروژه امونو نداد و با نمره 11.9 تو کارنامه ام یه گل زد!!

اینجا هم از اونجایی که ایرانه، بی درو پیکر تر از اونیه که به گلو پاره کردن ها و التماس کردنای 4 تا دانشجو توجه ایی بشه!!!

...

خلاصه

الان دلم حسابی پره!!

چون با همون استاد با حواسمون یه پروژه ی 10 نمره ایی واسه مدیریت کیفیت دارم!!

این استادمون که معلوم نیس مث ترم پیش دبه در نیاره و نمره امونو بده، اما حداقل می خوام یه جا برم که بتونم یه کاری بکنم و یه چیزی یاد بگیرم!

و مشکل بزرگم اینه که مغزم استپ کرده و نمیدونم به کجا باید فکر کنم!

...

هر جایی که یه کاری انجام میدن

هر سوپری، فروشگاه زنجیره ایی، رستوران

هر کارخونه ایی که چیزی تولید میکنه

هر شرکتی که پروژه ایی انجام میده

شرکت های هواپیمایی، آژانس ها ی هواپیمایی، بانک ها و...

میتونه یه گزینه ی خوب واسه پروژه ی من باشه

...

و اگه شما واسه من پیشنهادی دارید، یا میتونین کمکم کنید خواهش می کنم دریغ نکنید!!

1 نظرات:

B.a.N.a.F.s.H.e گفت...

اوه اوه
دفه ی بعدی یه نسخه از تحقیقت نگه دار

ارسال یک نظر